2018-12-21 08:10 Nieprawidłowo skonstruowane obiekty - zmiany systemowe Pisałem już o tym (>>tutaj - to o pojazdach ) . W pewnym momencie podane tam przeze mnie rozwiązania były dobre , a jednak była to proteza . Lepszym rozwiązaniem będzie prawidłowa konstrukcja pojazdów . W naszym świecie , który jest stworzony , zachodzą zmiany . Są to zmiany kontrolowane , oczywiście przez Stwórcę . Jednym ze skutków będzie wzrost naszej świadomości , bo nauczymy się rozumieć konstrukcję , jaką jest nasz świat , a lepiej ją rozumiejąc przestaniemy ją niszczyć . Już pisałem niedawno (>> tutaj ) , że niedługo nie będziemy mogli jeść mięsa . To akurat służy temu , żebyśmy pozostawili w spokoju świat zwierząt . Teraz przyszła kolejna zmiana i ona już jest , oraz jej wpływ będziemy coraz silniej odczuwali . Zmiana dotyczy pojazdów , konkretnie rowerów . Rowerów używa większość z nas , więc będziemy mogli obserwować skutki , a obserwując je na sobie ( a będą to doznania silnie odczuwalne ) , zaczniemy lepiej rozumieć naszą rzeczywistość . Świadomość , jaką uzyskamy eksperymentując z rowerami , pozwoli nam łatwiej zaadaptować się do bardzo rewolucyjnej zmiany , jaką będzie porzucenie mięsa - już za pół roku (!) Pojazdy jak zwierzęta W świecie istot żywych , ssaków , obowiązuje wzór głowa-tułów-ogon . System Życia (SŻ) rozpoznaje poruszające się obiekty i natrafiając na pojazdy zrobione naszą ręką , identyfikuje je jako obiekty obce , które należy zniszczyć , bo nie odczytuje w ich konstrukcji powyższego wzoru . SŻ niszczy obiekt otaczając go i wypełniając jego wnętrze negatywną formą energii CHI ( szara czerwień - co bardziej wrażliwi z nas , będą widzieć we wnętrzach autobusów i tramwajów szarą mgłę ) - to dlatego , kiedy podróżujemy samochodami dopada nas choroba "lokomocyjna". Odczuwamy mdłości , bo dla naszych organizmów ta energia to stress , jak zatrucie . Z rowerami jest podobnie , brakuje im ogona i głowy . Na załączonych fotografiach przedstawiam elementy , które dodane do roweru adaptują go do SŻ . Z tymi elementami rower jest traktowany przez SŻ jako obiekt własny i nie zostaje wzbudzony proces niszczenia . Na tak przysposobionym rowerze jadę spokojnie , bez przykrych wrażeń . Wrażliwość na te doznania rośnie wraz z wiekiem .
Elementy wykonałem z modeliny i zamocowałem je na grubym drucie aluminiowym , a następnie drut przymocowałem do ramy paskami mocującymi z tworzywa . Kształt "główki" jest inny w wykonaniu dla mężczyzny (fot1) i “ogonek” pod koszem bagażnika. Inny dla kobiety (fot2) oraz “ogonek” pod siodełkiem .
Długość "główki" oraz "ogonka" należy dostosować do szybkości , z jaką zamierzamy się poruszać . Im szybkość większa , tym te elementy będą dłuższe . Prędkość maksymalna 65km/godz. Po jej przekroczeniu rower wraz z nami będzie traktowany jako ciało obce . Komentarza wymaga jeszcze drobny element , widoczny za główką na fot1. Wykonałem go z drewanianego kołka meblowego ( widoczne jest poprzeczne nacięcie-wgłębienie na 1/4 wysokości ) . To informacja dla CHI , że na obiekcie-rowerze jedzie człowiek . Bez tego kołeczka można jeździć do 19km/godz. Powyżej pojawi się odrzucenie i złe samopoczucie . Na początku lutego przykre doznania będą już odczuwalne dla wszystkich . Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości , proszę do mnie napisać . Uzupełnienie: Na kolejnym rysunku pokazuję dokładne wymiary. Elementy powinny swymi wymiarami mieścić się pomiędzy wskazanymi dwoma obrysami . Najlepiej , żeby element zachował kształt obrysu. Element wykonany ręcznie będzie odbiegał od idealnego , co widać na fotografiach elementów wykonanych przeze mnie . Pomimo tego elementy te dobrze spełniają swoje zadanie . Kołek i „ogon” są wspólne dla mężczyzny i kobiety . Rowek na kołku powinien znajdować się 1/4 wysokości od góry . Jego szerokość 2 - 3mm , głębokość 1 – 1,5mm . Długość ogona powinna być wyznaczona proporcjonalnie do długości główki , pomiędzy wartościami MIN a MAX . Główka wydłużona o x% tego przedziału , to i ogon tak samo . Ogon powinien być zamontowany tak, żeby wystawał poza skrajny element roweru ( poza siodełkiem , lub poza bagażnikiem ) . rys1
|