:
powrót





PRAWO cz.5


196/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wywołać u niego widoczne znużenie

197/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wywołać u niego otępienie

198/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wywołać u niego poirytowanie

199/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wywołać u niego onieśmielenie

200/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by tamten niewolniczo powtarzał wypowiadane przez niego kwestie


201/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wymusić u niego swoje zwierzchnictwo

202/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by wywołać u niego sympatię do siebie

203/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by tworzyć typy ludzi, obserwując powstawanie pewnych modeli

204/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na kobietach, by je uwodzić dowolnie

205/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by spowodować jego śmierć

206/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by spowodować jego śmierć, planując moment jej nastąpienia

207/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by przywiązać go do siebie, by trwale służył mu

208/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by czynić go wulgarnym

209/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na kobiecie, by wynaturzyć jej instynkt kopulacji

210/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na kobiecie, by wynaturzyć jej instynkt kopulacji na stałe



211/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by spowodować u niego depresję, bo odniósł wrażenie, że został zaatakowany

212/ Nie ma wolności człowiek skupiać się na drugim tak, by z kaprysu spowodować jego śmierć

213/ Nie ma wolności człowiek programować drugiego do dokonania zabójstwa

214/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że wciąga go w pułapkę , a jednocześnie usypia jego czujność rozprawiając o tym, że świat jest zły i że rozumie jego obawy w sprawie

215/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że wciąga go w pułapkę usypiając jego czujność stwierdzeniami w rodzaju 'łap życie na gorąco' lub 'okazja może uciec' itp

216/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że wciąga go w pułapkę eksponując przy tym bezczelnie zło zamaskowane w niezwykły sposób (rodzaj wyzwania połaczony z ryzykiem zdemaskowania)

217/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że skoro udało się przeprowadzić kilkakrotnie wciągnięcie kogoś w pułapkę w określony sposób, jest więc okazja, by uczynić z tego jawny styl działania i chlubić się nim przed ofiarami (tzw 'renoma') , nie rozumiejącymi dogłębnego sensu pułapki

218/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że skoro udało się przeprowadzić kilkakrotnie wciągnięcie kogoś w pułapkę w określony sposób, jest więc okazja, by uczynić z tego jawny styl działania i chlubić się nim przed ofiarami (tzw 'renoma') , nie rozumiejącymi dogłębnego sensu pułapki, i dodaje do tego jako argument zachęcający ofiarę, że sprawa będzie miała dla niej wpływ 'błogosławiony' (wspaniały)

219/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że proponuje mu rywalizację w sprawie mając w planie 'chwyt poniżej pasa' (tzw. pułapka) - również świadoma rywalizacja ze słabszym, propozycja od silniejszego

220/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że planując pułapkę proponuje transakcję jawnie, 'na rynku', usypiając tym czujność ofiary,



221/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że wywołuje u niego szok

222/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że w jego obecności drąży temat udając oburzonego niesprawiedliwością, w celu wzbudzenia u niego agresji do osoby trzeciej – tzw. 'napuszczanie'

223/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że planuje zrobić dla niego coś małego, małowartościowego , by ten oddał mu potem z zyskiem

224/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że niszczenie dobra przedstawia mu jako sprzątanie (porządkowanie)

225/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że zdanie fałszywe podaje mu jako zdanie prawdziwe

( było: Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że fałsz podaje mu za prawdę – poprawione 10-11-2003)

226/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że przedstawia mu uczynienie łajdactwa jako czynu oczyszczającego

227/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że psuje mu wizerunek miłości fizycznej kobiety i mężczyzny przedstawiając go jako tzw.'rypanie' lub tzw.'pokalanie' itp.

228/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że przedstawia siebie jako obrońcę dobra, które mogło ponieść uszczerbek, ale na szczęście on to spostrzegł ( maska dla łajdactwa, które następnie chce uczynić)

229/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że przedstawia mu przeszłość w taki sposób, by doprowadzić go do wyciągnięcia fałszywych wniosków na temat przyszłości

230/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że wzbudza w nim strach, że nierobienie kariery to pozostawanie w tyle za innymi , w celu popchnięcia go do decyzji korzystnej dla siebie i niekorzystnej dla niego



231/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że głosi mu hasło 'idź na całość' ze świadomością wpychania go w pułapkę, w zło, także ze świadomością psucia jego charakteru

232/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że kusi go władzą za dokonanie czynu nieetycznego

233/ Nie ma wolności człowiek postępować z drugim tak, że kusi drugiego władzą za dokonanie czynu nieetycznego, nadając temu uroczystą oprawę i tak tworzyć na niego pułapkę

234/ Nie ma wolności człowiek postępować tak, że świadomie czyni zło i rozprawia ogólnie o dobroci

235/ Nie ma wolności człowiek postępować tak, żeby rozprawiać stale w swoim kręgu o dobroci, mając świadomość, że to dobra tarcza przed podejrzeniami i jednocześnie czynić zło

236/ Nie ma wolności człowiek postępować tak , żeby rozprawiać stale w swoim kręgu o dobroci, mając świadomość, że to dobra tarcza przed podejrzeniami i czynić zło , i ponadto nadać swoim rozważaniom o czynieniu dobroci walor 'filozofii dobroci'

237/ Nie ma wolności człowiek postępować tak, żeby rozprawiać stale o dobroci, mając świadomość, że to dobra tarcza przed podejrzeniami i czynić zło, i ponadto 'emanować' dobrocią

238/ Nie ma wolności człowiek postępować tak, żeby rozprawiać stale o dobroci, mając świadomość, że to dobra tarcza przed podejrzeniami i czynić zło , i dbać o to , by otaczała go sława dobroczynności

239/ Nie ma wolności człowiek postępować tak, że kiedy jest dotknięty nieszczęściem i współczują mu to on śmieje się z nich w duchu , śmieje się z 'tych idiotów'

240/ Nie ma wolności człowiek uważać (żywić przekonania ), że człowiek władzy to 'kowal' , a ludzie to oporna materia oraz, że 'człowiek władzy' wyposażony w przodującą myśl przewodnią, której brak tłumowi , jest postępowy , a więc lepszy



241/ Nie ma wolności człowiek , zajmując stanowisko tzw.'człowieka władzy' , używać jako tarczy dla swojej samowoli twierdzenia, że kto uderza w człowieka władzy, ten uderza w byt społeczny

242/ Nie ma wolności człowiek uważać, że kto raz został tzw.'człowiekiem władzy' , ten jest nim na zawsze i że trzeba żeby pospólstwo o tym pamiętało

243/ Nie ma wolności człowiek uważać, że tzw.'człowiek władzy' może zmieniać stanowisko tylko na inne stanowisko człowieka władzy, inne propozycje uwłaczają mu

244/ Nie ma wolności człowiek uważać, że z najwyższego stanowiska (w określonej grupie) 'człowiek władzy' odejść nie może

245/ Nie ma wolności człowiek głosić wyższości rasy germańskiej

246/ Nie ma wolności człowiek głosić, że z obserwacji historii wynika, że Niemcy są sprawniejsi od innych narodów